anneinazie.reismee.nl

Vertrek = 18 oktober 2009

Hallo en welkom op mijn reislog,

Zondag 18 oktober vertrek ik voor 3 maanden naar Zuid-oost Azie. De reis begint in Bangkok maar verder ligt er nog niets vast. Af en toe zal ik een berichtje achterlaten voor de geinteresseerden om te laten weet waar ik ben en wat me bezig houdt.

Groeten, Anne

jollina

Hoi Anne
Ik wens je heel veel plezier op je reis.
Ik ga je heel erg missen,ik ga zeker kijken naar wat je allemaal meemaakt.

groetjes Jollina

Esther

Leuk zo'n site!!
Die foto, volgens mij ben ik daar ook geweest :D Ayutthaya, daar heb je echt megaveel tempels en Boeddha's! Mooi mooi mooi ik zou willen dat ik ook weer kon gaan!!
Tot vrijdag misschien!
xx Esther

Elle

Lieve Anne,

Super dat je het reisvirus ook te pakken hebt. En na deze reis wil je vast weer, en meer gaan zien, dus bereid Patrick er maar vast op voor ;-)... Ik wil je onwijs veel plezier wensen, en geniet, geniet, geniet. Kijk goed uit, en die alleen dingen waar je een goed gevoel bij hebt! Laat je niet leiden door andere, maar vaar je eigen koers.

Ik volg je, en als Hannah ligt te slapen ga ik je een mail sturen met leuke tips.

Veel liefs
Elle XXX

Miek

Nice site, Leep!

En, je weet het he; alleen berichtjes plaatsen als je daar zin in hebt, en niet als je denkt 'het is alweer zo lang geleden, ik zal maar weer eens iets laten horen...'

Ik ga er maar van uit: Geen bericht is goed bericht! Maar niet je telefoon uitzetten he ;-)

Ik wens je een geweldige reis. Maar eerst nog tot morgen en overmorgen!

Kus, Miek

Anneke

Lieve reizigster:)

"Dromen van vertrekken voor een reis naar nergens heen," zoals Acda en de Munnik dat zo mooi zeggen.

Heerlijk Anster lekker op pad zonder echt plan. Weet zeker dat het een mooie tijd gaat worden.

Volg je gevoel, ben niet te gehaast om maar alles te ervaren en geniet vooral met volle teugen!

Liefs,
Anneke

Rickster

Anster.

Ik verwacht een wel flinke hoeveelheid reisverhalen zoals alleen jij die kunt schrijven. Ecte Anne proza dus!

Have fun,
Rick

ps: anneke geef mijn acda en de munnik-cd eens terug! ;)

de echte Leep

Ik stel voor dat je gewoon normaal doet en weer terugkomt :)
En als je dan terugkomt moeten het wel goeie verhalen zijn.

Enjoy en ik siet oe wel weer

x

De echte Patrick

Ik ga hier echt niks neer zetten hoor!

Oh enne @ Anneke: Acda en de Munnik die schreven toch ook : ( Als het vuur gedoofd is)

"Maar reizen kan niet meer
Dat had 'ie mooi gedacht
Ja, reizen terug naar huis
Want er wordt met het eten gewacht "

;)

X Pat

Uncle Paul

Nou je toch tot je 67ste moet werken is het heel verstandig om er even tussen uit te knijpen.
Prachtig continent Azie, kijk ook even in Bhutan land.
Ik volg je, maak ook wat foto's en geniet!!!!!

lenn

JIJ GAAT GEWOON ZO KEIHARD GENIETEN MADAME DAARZO... EN HEEL VEEL INSPIRERENDE DINGEN ZIEN, BELEVEN, VOELEN en ERVAREN !!!!!!!! subliem wordt het anne, geniet, en ik ga keihard aan je denken
X

Elise

Kijk zulke teksten worden niet meer gemaakt...

Geniet meis, in je mail zit een 'to go or not go list'!

liefs

Anne

Haha, andere Lenn deze keer Elise. Die andere heet toch LvdB? Bedankt allemaal voor de leuke berichtjes!

De echte Willem

Deze kant ga ik ook nog een keer op. En wat ik wel en wat ik niet moet doen...dat lees ik graag terug in de reisverhalen!

tot vanavond,

groetjes Willem

Harry en Caroline

Dit heb je altijd al gewild, Anne! Je gaat die droom waarmaken, geweldig toch!
We wensen je dan ook een prachtige tijd toe in alle landen die vereerd worden met een bezoekje van jou.
Veel liefs van je pa en ma. xxx

Will

Hé Anne, mag mijn rugzak deze keer niet mee?
Geniet, geniet, doe waar je zin in hebt en naar uitgekeken hebt.
Groeten...

Fam raijmakers

Hoi Anne,

Fernanda, Johan, Ruud en ik wensan jou heel veel plezier met dit avontuur. De jongens wisten precies wanneer je vertrok. We hopen dat je veel ervaringen opdoet. Vooral Geniet!!!!! kusjes Ruud en Johan.

inne keller

he vrouwke,
wat super dat we toch wat contact kunnen houden. hoe intens maakt niet uit. het is aan jou!
ik wens je nogmaals een te gekke tijd. geniet met volle teugen!
doeiKUS!

Annemarie

Hee Anne! Ben je veilig aangekomen en misschien al een klein klein beetje gewend? Heb aan je gedacht zondag! Ik vind het nog steeds een superplan, jij inmiddels ook :) ? Hopelijk hoor ik snel iets van je.
LIEFS x An

Tiny

Ha die Anne,
Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt! Het is dus echt genieten als ik dat zo lees. Heerlijk zeg, het zal een geweldige tijd voor je worden. Heel veel plezier en fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt. Wij volgen je met plezier. GENIET ERVAN!!
Groetjes uit Vessem.

ruud raijmakers

hoi
dank je wel voor de fotos hoe gaat met je en
hoe veel dagen ben je daar al
groetjes ruud doej